سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران چیست ؟

در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران تلاش نموده ایم بیشترین اهمیت را برای کاربران خود قائل شویم.

وب‌سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران وب‌سایت سایت کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند.همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت توجه کنند چرا که وب‌سایت سایت مسئولیتی در قبال لینک‌های خارج از سایت ندارد.

طرح جابر آموزش و پرورش مازندران نهایت تلاش خود را در راستای حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران به کار برده و از این اطلاعات در جهت سرویس دهی بهتر و پاسخ دهی به موقع و مناسب استفاده می کند که در ادامه متن، شرح آن را به اطلاع شما می رسانیم.

طرح جابر آموزش و پرورش مازندران با توجه به شرایط، اطلاعاتی را از کاربر دریافت می کند که بخشی از این اطلاعات توسط خود کاربر ارائه شده و  بخشی نیز به صورت خودکار توسط سیستم کاربر دریافت می گردد که البته شامل اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربر نمی شود.

سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران و نیز راهکارهای سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران سایت سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران توضیح داده شده است.

محتویات این سند در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی ای است که سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران از کاربران سایت جمع آوری می کند و نیز نحوه استفاده سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران از این اطلاعات. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.

این سند به مواردی که در اختیار سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران نیست و سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران هیچ کنترلی بر آن ها ندارد نمی پردازد. شرکت های مشتری خدمات سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران و افراد ثالثی که در استخدام سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران نیستند .

طرح جابر آموزش و پرورش مازندران خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان طرح جابر آموزش و پرورش مازندران می داند و ما به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به حریم خصوصی شما، این بیانیه محرمانگی را تهیه کرده ایم. شما به عنوان مشتری ما می توانید بدون نیاز به وارد کردن هرگونه اطلاعات شخصی در شبکه جهانی اینترنت از سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران بازدید کنید. مقدار اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم به اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می دهید، بستگی دارد.

با ثبت یا درخواست اطلاعات در این سایت، شما اجازه می دهید تا اطلاعات شما بر اساس مفاد این خط مشی جمع آوری، استفاده و منتقل شود.

اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری می کنیم

هنگام بازدید از طرح جابر آموزش و پرورش مازندران از شما خواسته می شود که اطلاعاتی نظیر نام و جزئیات تماس خود را وارد کنید. همچنین ممکن است ما اطلاعاتی درباره استفاده شما از سایت را در کنار اطلاعاتی که بوسیله نامه و یا ایمیل برای ما می فرستید، جمع آوری کنیم.

عدم افشا اطلاعات در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید در سرورهای امن ما قرار می گیرد. همچنین ممکن است ما اطلاعات جمع آوری شده درباره استفاده از سایت خود را در اختیار اشخاص ثالثی قرار دهیم اما این موارد شامل اطلاعاتی که قابل استفاده برای تعیین هویت شما باشند نخواهد بود.

هر جا که رمز ورودی به شما ارائه شده (یا خود انتخاب کرده اید)، این رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخش های مشخصی از سایت ما دسترسی داشته باشید، حفظ و نگهداری از این رمز ورود بر عهده شخص شما خواهد بود. ما از شما می خواهیم تا این رمز ورود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.

متاسفانه انتقال اطلاعات از طریق اینترنت کاملاً امن نیست. علی رغم اینکه ما همه تلاشمان را جهت حفاظت از اطلاعات شخصی شما به کار می گیریم، نمی توانیم امنیت انتقال اطلاعات شما را تضمین کنیم؛ بنابراین مسئولیت هرگونه انتقال بر عهده شما خواهد بود. با دریافت اطلاعات شما، ما از روش های سخت گیرانه و امنیتی در جهت تلاش برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به آن ها استفاده خواهیم کرد.

کشورهای خارج از جامعه اقتصادی اروپا همیشه قوانین حفاظت اطلاعات قوی ندارند. به هر حال ما همیشه برای اطمینان از اینکه اطلاعات شما مطابق این خط مشی استفاده شود تلاش خواهیم کرد. مگر در مواردی که قانون ملزم بداند، ما هیچ بخشی از اطلاعاتی که شما در اختیارمان گذارده اید را در اختیار دیگران نگذاشته، به فروش نرسانده و توزیع نخواهیم کرد.

جمع آوری اطلاعات در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

اطلاعاتی همچون دفعات بازدید، مدت زمان بازدید،‌ نسخه‌ی مرورگر و بسیاری اطلاعات فنی دیگر تنها به منظور بهبود خدمات استفاده خواهند شد و ارتباطی با اطلاعات شخصی فرد نخواهد داشت. این اطلاعات نیز به هیچ عنوان به سازمان‌های ثالث فروخته یا ارایه نخواهد شد و تنها به عنوان بهینه‌سازی همین وب‌سایت استفاده خواهد شد.

مقالات این سایت ممکن است شامل محتوایی با منبعی متفاوت (ویدئو، تصویر، متن و…) باشند. اگر محتوایی از وبسایتی دیگر در وبسایت ما قرار بگیرد، عینا در قالب و به شکلی که در همان وبسایت دیده می‌شود، منتشر خواهد شد.

عدم استفاده از کوکی ها در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

ممکن است این وبسایت‌ها اطلاعات شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌های‌تان استفاده کنند یا از سوی طرف دیگری (وبسایتی دیگر) پیگیری بشوید و تعاملات‌تان با محتوای مذکور زیر نظر گرفته بشود. مثلا در صورتی که دارای حساب کاربری در آن وب‌سایت باشید، تعاملات شما با محتوا بررسی خواهد شد.

نگهداری اطلاعات در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

اگر در وبسایت ما نظر خود را به اشتراک بگذارید، نظر و داده‌های متای آن به مدت نامحدود نگهداری و ذخیره خواهد شد. در این صورت امکان پیگیری نظرات به‌صورت خودکار مقدور می‌شود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود.کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات کاربری‌شان نیز حفظ و ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.

حق کاربران در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

نظارت کاربران در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

بدون شک احتمال این وجود دارد که در بخشی از سایت مشکل خاصی بوجود بیاید یا اینکه لینکی به خارج از سایت حتی در بخش نظرات وجود داشته باشد که امنیت اطلاعات شخصی کاربران عزیزمان را به مخاطره بیاندازد، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران هستیم و در صورت مشاهده‌ی هر گونه مشکلی، درخواست می‌کنیم که به بخش تماس با ما فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید. اینگونه ما نیاز با خیالی آسوده تر از حریم خصوصی شما محافظت خواهیم کرد و می‌دانیم که حتی اگر چشمان ما توان مشاهده همه مشکلات را نداشت، نظارت شما ما را هدایت خواهد کرد.

بروز رسانی ها در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران اگر زمانی تصمیم بر آن شد که سیاست های حفظ حریم خصوصی وبسایت را تغییر دهیم، آن تغییرات را بر روی صفحه به روز رسانی قرار خواهیم داد تا کاربرانمان همیشه از اطلاعات جمع آوری شده، نحوه استفاده و احتمال و شرایط افشای آن آگاه باشند. اگر در هر برهه تاریخی به هر دلیل تصمیم به استفاده از اطلاعات شخصی کاربر بگیریم که در زمان ثبت نام ذکری از آن ها نبوده، توسط یک ایمیل او را آگاه خواهیم کرد. پس از آن کاربر این انتخاب را خواهد داشت که آیا اطلاعاتش در این راه استفاده شود و یا خیر. ما از اطلاعات، تحت توافقی که در سیاست های حفظ حریم خصوصی در زمان جمع آوری آن ها صورت گرفته، استفاده خواهیم کرد.

پیوندها در سایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران

در بازه های زمانی مختلف، وبسایت طرح جابر آموزش و پرورش مازندران ممکن است شامل پیوندهایی (link) به دیگر وبسایت ها باشد. آگاه باشید که ما، طرح جابر آموزش و پرورش مازندران، هیچ مسئولیتی در قبال شیوه های حفظ حریم خصوصی آن ها نخواهیم داشت. ما کاربرانمان را تشویق می کنیم که هنگام خروج از وبسایت ما آگاه باشند و بیانیه های حفظ حریم خصوصی هر وبسایتی که اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری می کند را، مطالعه کنند. این بیانیه فقط به اطلاعات جمع آوری شده توسط این وبسایت (طرح جابر آموزش و پرورش مازندران) اعمال می گردد.